Måndag, ny vecka.

 

Genomförkyld och gymvila igår, idag är jag bara så tung i huvudet att det känns som det ska ramla av och hamna nere vid fötterna. Krängt i mig två stora koppar kaffe och två ägg nu på morgonen, så får se om man är i form för ett ryggpass senare idag. Annars har jag iallafall fått i uppdrag att rensa kyl och frys idag, något som verkligen passar mig med tanke på att jag får panik när jag inte hittar någonting och mamma har hamstrat med frysvaror i ett år sedan jag flyttade hemifrån. 
 
Började för ett par dagar sedan läsa boken om Bruce Springsteen, har inte hunnit komma så långt än men är redan fast. Saknar mitt gamla läsande så nu när jag ska vara sjukskriven ett tag tänkte jag ta mig igenom ett par böcker. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: